Sahabat

Tuesday, July 27, 2010

Analisa Penilaian Kendalian Sekolah Rendah (PKSR) Bahasa Arab Tahun Enam 2010 j-QAF Kohort 2005

Asalamualaikum w.r.b.t .
Ribuan dan jutaan terima diucapkan kepada pihak sekolah, Ketua panitia Pendidikan Islam dan semua penyelaras j-QAF kohort 2005 kerana telah menghantar analisa PKSR Bahasa Arab bagi Pertengahan Penggal 2010, walaupun dalam kesibukan menjalankan P&P di kelas dan melaksanakan tugas-tugas lain disekolah.

Kerjasama dari pihak tuan/puan telah memudahkan Sektor Pendidikan Islam membuat analisa keseluruhan pencapaian mata pelajaran Bahasa Arab di peringkat sekolah kebangsaan seluruh Negeri Sembilan. Bersama-sama posting ini dilampirkan analisa tersebut untuk makluman dan rujukan pihak sekolah. Untuk mendapatkan analisa ini dalam bentuk soft copy sila layari e-mail ppobaspijpns@gmail.com. Bagi mendapatkan kata laluannya atau sekiranya terdapat sebarang kemusykilan sila hubungi Haji Ahmad Shahrir Bin Haji Abdul Ghani Penolong Pengarah Operasi Bahasa Arab di talian 06-7653621 / 013-3767285 atau melalui e-mail alserembani@gmail.com

Syabas dan tahniah diucapkan kepada sekolah-sekolah yang telah memperolehi keputusan 100% lulus. Manakala sekolah yang tidak mencapai kelulusan 100% diharap meneruskan usaha-usaha yang lebih gigih lagi bagi memperbaiki pencapaian terutamanya dalam PKSR pada penghujung tahun ini.







 Sekian terima kasih............


No comments:

Post a Comment